הזוכים בתחרות הפוסטרים הפקולטית לתארים מתקדמים
אנו שמחים לברך את הזוכים בתחרות:
🥇 מקום ראשון – ענת ליובין־חיימוב, דוקטורנטית במעבדתו של דר׳ אסף זינגר.
🥈 מקום שני – אלי זיק, דוקטורנט במעבדתו של דר׳ דן מנדלס.
🥉 מקום שלישי – עדן אלעזר, סטודנטית לתואר שני במעבדתה של פרופ’ תמר סגל-פרץ.
הזוכות והזוכה ייצגו את הפקולטה בתחרות הפוסטרים הכלל טכניונית של בית הספר לתארים מתקדמים, שתתקיים ב-1 ביולי 2026.
ברכות חמות על ההישג המרשים, מאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך ובתחרות הקרובה! 👏🍀
